HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, May 15, 2014

a wolf at the door

1

2

3

4

5
                                                                                shoes Mel / skirt, sweatshirt Jennyfer/ tights New Yorker

 Tak ma tu znova máte, plnú síl a inšpirácie. :) Dúfam, že ste mali krásny, úspešný a hlavne šťastný (alebo pesimistický,
     no na tvorbu bohatý) mesiac! Ja som po dlhšom čase bola konečne na týždeň doma na Slovensku, ako inak na Veľkú
           Noc (pozdravujem!) a znova som si pre seba prichystala nejakú tú zmenu, tak uvidím, čo sa podarí. :)
   K outfitu- je Vám jasné, že som v tomto prípade chcela dať vyniknúť sukni a snažila som sa o nenútený jednoduchší
     dievčenský "look" (sama sa tomu čudujem, azda po mesiaci som dnes nevyzerala ako asexuálny chlap :))) a ladila
     som ju do čiernej farby. Premýšľala som ešte nad kombináciou vzor ku vzoru alebo nad tým, že by som si obliekla
     farebný top, no napokon klasicky vyhrala farba všetkých farieb. K tomu "Melisy" na nôžky a mohlo sa vyraziť.
    P.S.: Tešiť sa môžete aj na článok z dnešnej  prezentácie novej kolekcie najvoňavejších topánok Mel jar/leto! :)


3 comments:

  1. Táto kombinácia je super, jemná dievčenská sukňa a ten chlpatý sveter, ja vravím áno! :) a ty si aj ako asexuálny chlap sexi :).

    ReplyDelete
  2. krasna sukna

    www.fashionvisionsss.blogspot.com

    ReplyDelete