HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, November 11, 2010

Le Plee feat. EVA

Pred viac ako mesiacom
Otváram si blogspot, nechávam načítavať gmail a spomedzi hromady emailov týkajúcich sa blogu mi do očí udrie ten od Niny Frisby. Prečítam raz, prečítam druhýkrát... Waw! Aj v Eve sa bude písať článok o blogerkách. Spočiatku som to všetko radšej brala s rezervou, predsa len sme sa už raz podaktorí tešili nadarmo. Odpísala som a čakala, čo bude. Po čase však prišlo aj PDF-ko. :)

Dnes
Unavená (avšak s dobrým nákupom) si navečer vykračujem zo školy keď som ju zbadala. V stánku. Nová EVA! Keďže patrím medzi predplatiteľky, premýšľam. Posnažili sa pani poštárky a budem ju mať už doma? Neviem. Volám bratovi, nezdvíha. Nenechám to na náhodu, vravím si, musím to celé skontrolovať. Slušne sa spýtam "milej" pani predavačky, či si ju môžem narýchlo prelistovať (keďže som dúfala v to, že doma ju predsa len budem mať), načo dostávam odpoveď: Nie! Pozriem, pozdravím a... Radšej nič. Odídem. 
Doma. Otvorím dvere, z obývačky už počujem hlasné: "Maminka?" Nie, odpovedám svojej trojročnej sis, to som ja, Maja. Prirúti sa ku mne ďalšia a začne na mňa kričať, že mám doma časopis. Tak milo kričať. Bolo mi to jasné. :) 


Bolo mi cťou sa objaviť v jednom článku spolu s Tavi, Rumi a inými. V neposlednom rade by som chcela zagratulovať našim slovenským dievčatám, ktorých meno taktiež figuruje v týchto riadkoch (pre mňa hlavne Iw, Becca a Timea) . Baby držte sa! :)



Ďakujem Iv za veľmi milú vetičku o mne a súčasne ju chválim za skvelo napísané riadky! Viac už písať nebudem, vyzeralo by to ako odplata. ;)


Ďakujem Eva, predovšetkým však ďakujem Nina! :))


Už ma ani tak neštve to, že som dnes mala byť aj s ostatnými v Prahe na uvedení kolekcie Jar/Leto 2011 v HM showroome. Teším sa na vaše fotografie a snáď sa vidíme nabudúce!:)
Krásny deň prajem,

Maja .)

26 comments:

  1. Ktore mena tam este figuruju. Viem, ze som sa tam mala objavit tiez, ale po zruseni byvaleho blogu si nie som ista, ci ma tam nakoniec zaradili.

    ReplyDelete
  2. Aj tebe veľmi gratulujem ! .) taktiež ako každá ktorá je tam spomenutá si to mega zaslúžiš.)

    ReplyDelete
  3. GRATULACIE najvacsie!! uz viem po co si budem zajtra bezat do stanku!!

    ReplyDelete
  4. uz som pisla aze gratulujem no este raz je to skvele!

    ReplyDelete
  5. Gratulujem...nič viac sa nedá dodať :)

    ReplyDelete
  6. Fiha, takze som tam?
    Dakujem...
    No, zrusila som stary blog aj staru adresu, takze PDF mi naozaj neprislo. Asi si Evu budem musiet kupit ;)
    Preco som zrusila blog? Bol spojeny hlavne s fashion. Zakladala som si ho povodne kvoli kamoske, modnej navrharke, aby sa osmelila. A ja som po case prisla na to, ze by som chcela, aby moj blo bol spojovany predovsetkym s handmade... Aj ked o mode bude stale :)

    ReplyDelete
  7. Urcite kupim :) Tak teda nam gratulujem, ze sme to takto dotiahli :D

    ReplyDelete
  8. Congratulations <3
    škoda, že jsi nemohla dorazit... zrovna jsem dala fotky na blog ;)

    ReplyDelete
  9. Uzasne, blahozelaam :)) Musim si zajtra kupit tu Evu, tesim sa na ten clanok :) Konecne si niekto vsima aj modnu blogosferu :)

    ReplyDelete
  10. dnes pred školou si ho už idem kúpiť, lebo nevydržím!! a ukážem všetkým že aha, túto, túto aj túto poznám osobne:)

    ReplyDelete
  11. Ja som sa túto novinu dozvedela od kamarátky, a potom to aj roztrúbila na FB. :D
    Ináč Majka, ako to, že nerobíš modelku??? Výšku, postavu aj tváričku na to máš :)))))))

    ReplyDelete
  12. Nemas za co majuska :-* ja dakujem tak tiez tebe :) tesim sa ze sme tam :)))

    ReplyDelete
  13. nemas za co, tesim sa spolu s vami :))

    ReplyDelete
  14. Majka,čo dodať,si proste naša hviezda!:):*

    ReplyDelete
  15. Ďakujem :) btw komu vďačím za tento pekný komentár? :)

    ReplyDelete
  16. Wááu !! :) blahoželám

    ReplyDelete