HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, March 9, 2014

lovely day







dungarees Jennyfer/ coat ???/ shirt second hand/ bag Parfois/ shoes HM

Jar je už naozaj tu a keď sa spätne zamyslím, zima (až na výnimku dvoch týždňov) tu akoby ani nebola. 
Škoda. Mala by som však podotknúť, že zima sa v mojom ponímaní rovná snehu. Veľmi mi chýbali zasnežené 
uličky Prahy, pukajúci sneh, ovločkované siluety prítomných,... chýbal mi ten pocit. No môžem byť aspoň
 rada, že som si sneh užila aspoň na dve hodiny, keď som sa jedno chladné ráno zobudila a po vzhliadnutí
 nášho dvora okamžite utekala von a nasávala pražskú zasneženú atmosféru. A neskutočné šťastie. :) 
Dnešok bol však úplne na inú nôtu- vyhrnuté "lacláče",  vzdušná košeľa, kabát prehodený cez rameno, 
pohodlné topánky a menšia túra na Vítkov s mojim najdrahším. A hore spomínaná jar. Snáď ju cítite
 i z týchto fotografií. :)

7 comments:

  1. páči sa mi ten červený vykúkajúci detail, aj prostredie a tá prvá mi úplne vyrazila dych, je úžasná! :)

    ReplyDelete
  2. krasne fotky! takova mista mam rada na foceni:)

    ReplyDelete
  3. no ale toto sú nenormálne fotky!!! prostredie, farby, vsetko uplne top, sanka mi padla! :)

    ReplyDelete
  4. Girl crush! Jsi bozi, vsecko se mi to libi moc moc moc <3

    ReplyDelete
  5. prvá fotka som myslela, že nejaký inspo post, fakt nááádhera Maji!

    ReplyDelete