HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, March 24, 2014

changes






skirt + sweatshirt Jennyfer/ kabelka ??? (Becca)/ topánky New Yorker/ okuliare Tally Weijl

Dlho predlho som si túžila na seba "hodiť súpravu", ako som to za mojich detských čias volala a konečne sa 
mi to aj podarilo. Určite sa v mojej skrini ešte nejaké nájdu, sú to však športovejšie veci, ale ktovie, možno 
sa tu raz objavia. Každopádne som zistila, že to pre mňa to pravé orechové predsa len nie je, ale tak, kto 
skúša, ten vie a aspoň to i tu troška oživím. :) Btw, dnes Becca s touto sukňou takisto publikovala článok (tu), 
určite sa inšpirujte.
Vo vzduchu teda visí otázka čo Vy a "súpravy"? ;)


7 comments:

  1. okuliiare ANO! a ten komplet ti prsitane, tie farby

    ReplyDelete
  2. supravy su super!
    a vidno ze ten kto ta fotil mal ruzovucku suknu :))

    ReplyDelete
  3. lovely look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  4. Tieto fotky sú úplne nádherné a ty na nich, of course! A aj kombinézka sa mi veľmi páči! Ja si ešte musím nejakú zadovážiť :D.

    ReplyDelete