HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, November 6, 2010

Lanvin ♥ H&M, we ♥ Lanvin pour H&M!

Keď som si predošlý týždeň v stredu otvorila svoju emailovú schránka a do očí mi udrel email od Kataríny z pražského H&M showroomu, na sekundu som prestala dýchať. Jednak preto, že som zo Slovenska (ja a pozvanie do Prahy?) , čiže sa mi naozaj  nechcelo veriť a jednak pretože Lanvin je Lanvin a už po vzhliadnutí prvého videa s Alberom Elbazom som sa nevedela dočkať, čo pre nás pripravil! A že sa veru bolo na čo tešiť... 

"Alber Elbaz je tak nesmierne nadaný! Nestáva sa často, že by som mala možnosť spolupracovať s niekym tak vnímavým a zapáleným pre všetko. Alber Elbaz neustále niečo vytvára a štylizuje, jeho predstavivosť nikdy nekončí. Hľadá neotrelé riešenia a bojuje za svoju vlastnú víziu a v tom je dosť nekonvenčný. Obdivujem ho, je to skutočný umelec."
Margareta von den Bosch, kreatívna poradkyňa H&M.

Okrem slovenských stylistov boli do Prahy pozvané aj blogerky SindyMarika, Becca (tu), Dária a šéfredaktorka časopisu INSPIRE, tak mrknite potom aj na ich blogy, určite vás inšpirujú.
Akcia sa niesla v pohodovej nálade v kruhu "fashionable people", známych a pre niekoho aj tých menej známych. Teším sa z toho, že som spoznala českých blogerov :) a dúfam, že sa raz budeme aj my na Slovensku stretávať v takom hojnom počte. 
Ďalší článok, spolu mojím názorom si budete môcť pozrieť už zajtra!

Túto fotku som sem jednoducho musela dať. .))
zľava: Becca,  Andrej Kusalík (stylista), Lukáš Kimlička (módny návrhár, fotograf, vizážista a stylista), Sindy, me a Milan Štefan (stylista)
Volila som dvojfarebný kombináciu. Chcela som byť svojská no štipku elegantná zároveň. Môj módny trend tejto sezóny umelá koža nesmela chýbať, of course.)





Vydarila sa mi. .))



Na tejto fotografii sme sa dosť pobavili... :)


S Marikou zo slovenského street-style blogu Tonbogirl.







Kráska z blogu Salad of my life. .))

















Ďakujeme! :)






Musela som ju sem dať :D






Úžasný deň! :)

Maja .)Becca

28 comments:

  1. Skvele holky!Vidno ze ste si uzili den. :) Tesim sa s tebou Majka :)inac niektrore kusky z kolekcie moc krasne.Ja sa chystam na tie saty z 19 ftky ale cierne.:)

    ReplyDelete
  2. Krása! Závidím! ;)

    ReplyDelete
  3. Závidím fotku s Lukášom! Krásne ste všetky, muselo to tam byť skvelé:)
    Ja kebyže som tam, asi by som zabudla obzerať všetky tie šaty a pokukovala iba po všetkých tých nastajlovaných ľudoch:P

    ReplyDelete
  4. Bože ako strááášne závidím. Muselo to byť dokonalé !!!! ách. krásne fotky, naozaj :) Najviac ma pobavila fotka, kde si ty veľmi vysoká a becca taká maličká pri tebe :D ,)

    ReplyDelete
  5. Wow, to je skvelé, že ste ako jedny z mála zo Slovenska mohli vidieť kolekciu "naživo" :)))))

    ReplyDelete
  6. hehe, parádní fotky :) to byl ale dlouhý výlet,že?

    ReplyDelete
  7. krásne, krásne, krásne :) závisť!

    ReplyDelete
  8. tam na tej prvej spolcnej fotke si zabudla oznacit Foly D. Sante :)
    inak mooooooooooooc pekny clanok :)
    Martina

    ReplyDelete
  9. to anonymný: nezabudla, volá sa Sindy :)))

    to martin: bol, ale stál zato .)

    Ďakujem veľmi pekne aj za baby! :*

    ReplyDelete
  10. vy jste dostaly takovej pytlicek s kytkou! to vam ho teda zavidim, na me zbyla jen noname papirova taska :D (a jasne ze moje fotky muzes pouzit ;) rada jsem te poznala!! ve ctvrtek snad zas zajdu, co ty, planuje vase slovenska vyprava opet dorazit? :)

    ReplyDelete
  11. perfektnéé!!!
    už u Foly som vravela že zavidim tak enbudem sa opakovat, alebo hej zavidim!
    krasne kasne krasne!

    ReplyDelete
  12. Skvělé to bylo,ráda jsem tě poznala!

    ReplyDelete
  13. what a great experience! love the look and thanks for the comment

    ReplyDelete
  14. véčko: ja nie som vysoká, oni sú nízke .)) hehe. ale nie, 180 cm mám, len milujem vysoké opätky :)

    ReplyDelete
  15. jej, dakujem za spolocnu fotku :-) a oficialne vyhlasujem, ze nie som tehotna, iba mam siroky top, ha :-)))
    hadam sa nabuduce zasa vidime, alebo v ba :-)

    ReplyDelete
  16. sliší ti to tam moc moc moc :o) a děkuju za komentář na blogu. pozvání sis zasloužila, nemusíš mít rozpaky :o)

    ReplyDelete
  17. tonbogirl: musíme sa vidieť :) ideš aj vo štvrtok?

    frutodela: myslím, že každý bol pri prvej pozvánke do showroomu trocha zaskočený :) kamoška to nevedela rozdýchať, ja som bola ešte v pohode :D ale díky :)

    ReplyDelete
  18. 180 je dosť, ja mam 164 :D
    vysoké opatky milujem aj jáá

    ReplyDelete
  19. to je akurát :D
    všimla som si .)))

    ReplyDelete
  20. tentokrat to nedam, prisiel do toho jeden pracovny projekt.... ale vsak nabuduce ak prides na vylet do BA, urcite sa ozvi predtym, dame kafe, caj, foto, cokolvek :-)

    ReplyDelete
  21. kto je inac ten druhy typek na tej prwej spolocnej fotke ten stymi bielymi teniskami, lb sa mi zda ze si ho azbudla oznacit alb potom toho dalsieho :D to je stylista ci do to je?:D

    ReplyDelete
  22. neviem kto to je :( popravde ostatní chalani s ním prišli a nebol od nás, čiže netuším. ale perfektne vyzeral :)

    ReplyDelete