HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, September 10, 2014

calzedonia beachwear

1

11

24

34

44

65
                                                                                                            swimwear Calzedonia / sunglasses Parfois

  Naposledy som Vás zavalila dlhším textom a menšou kolážou (tu) a ako to už u mňa býva, tentokrát to bude naopak.
Včera sa mi podarilo Samka zobudiť skoro ráno, rozumej pred deviatou, a presvedčiť ho na menší "fotošúting" (červený
     rúž ma prezrádza) v bazéne. Niektoré fotky vyšli, iné som si predstavovala o chlp inak (chýbal nám žeriav, hah),
                                                                     no za všetky mu zo srdca ďakujem. :)
   Ako je už z nadpisu jasné, na sebe mám Calzedonia plavky. Konkrétne sa jedná o jednofarebné "basic" kúsky,
  ktoré v menšej obmene môžete nájsť v aktuálnych kolekciách každý rok. Ja som po prvýkrát (nie, toto nie je
   spomínané druhé "poprvé" zo včerajška, to ešte len príde) siahla po vystuženej, možno povedať i push-up 
   podprsenke a "brazílkach", o ktorých by som si nikdy nepomyslela, že sa v nich odhodlám vyjsť medzi ľudí.
  Predsa len som nebola až taká odvážna, miesto eS-ka som siahla až po veľkosti L, ktoré viacmenej zakrýva aspoň
      polovicu môjho zadku, hah. S podprsenkou som spokojná takisto, je na pevné zapínanie a bez ramienok
   okolo krku nepadá. Ako však možno predpokladať, tým, že sa jedná o vystužený kúsok, dlhšie sa aj schne.
   Respektíve veľmi dlho schne, no som veľmi rada, že ju mám. Sedí mi veľkosť 3 i keď musím prezradiť,
   že v apríli, keď som si ju po prvýkrát skúšala mi sedela oveľa lepšie, takmer dokonale by som povedala.
           To by sa mi však nesmeli po vysadení HAK v obvode o 6 cm zmenšiť prsia. Ale dobre i tak. :)
Na záver len doplním, že som sa pri úprave fotiek nevedela rozhodnúť pre konečný efekt a že hoci si s radosťou pestujem
    svoju bledú kožu, až taká biela ako na niektorých fotografiách nie som (bohužiaľ). Tak a to by už aj stačilo. :)

                                         Čo Vy a plavky? Aký tvar podprseniek a gatiek preferujete? A čo farby?
P.S.: Určite Vám ešte ukážem minimálne dvoje ďalšie plavky, ktoré mi toto leto pribudli do šatníka, tak určite sledujte. :)
           P.S.S: Posledný report z predstavenia novej kolekcie Calzedonia, Tezenis a Intimissimi nájdete tu.
-------->>>

77

89

98

101

105





9 comments:

  1. Ok, práve som odpadla! Dokonalé fotky, dokonalé prostredie, dokonalá ty! Nemám slov.

    ReplyDelete
  2. jako z reklamy...taková bílá sexy chick=)

    ReplyDelete
  3. suuper! vyzeras tam ako bohyna z bazena :-D

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. toto sú najviac sexy fotky, ktoré som za toto leto na blogoch videla!
    ja mám svoje červeno-modro-biele pásikavé, viažuce sa okolo krku a mala som ich za tri roky na sebe asi 2x, ale to len preto, že ma to k vode už veľmi neťahá. na bezramienkové by som si netrúfla, ale tie tvoje vystúžené vyzerajú naozaj...bezpečne :D

    ReplyDelete
  5. neskutočné fotky Maji!!!!!!!!!!!!!! krása nádhera! ty, plavky, prostredie..ešte aj to že si biela ako nejaká vampire girl to je tiež pecka
    prosííím viac foto!

    ReplyDelete