HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, January 14, 2014

S/S 2014 Calzedonia, Intimissimi, Tezenis

 

Áno, áno, priznávam, tento rok sa mi akosi nechcelo lúčiť s letom a teplejším počasím, ktoré nám ešte 
minulý týždeň spríjemňovalo túto "zimu". Preto som sa nesmierne potešila možnosti ešte chvíľočku (aspoň
 myšlienkami) v tom teple zostať a spojiť príjemné s užitočným- pokochať sa novou jarno/letnou kolekciou
 značiek Intimmisimi, Calzedonia a Tezenis. 
Nebudem Vás trápiť siahlo dlhým textom, napokon, väčšinu vidíte na fotografiách. Intimmisimi predstavilo 
klasiku. Aspoň  čo sa farieb týka- čiernu, bielu, béžovú, ružovú a hnedú. Teplé, veľmi sexi. Čo viac si
priať? Priznám sa, mne osobne sa práve táto značka veľmi páči. Milujem listovanie v najnovšom lookbooku 
a všetku čipku a strihy, och, hlavne tie strihy! Páči sa mi taká tá univerzalita- každá žena si vie prísť na svoje.
 Pokiaľ Vás to zaujíma, tentokrát prichádza Intimmisimi s novým materiálom podobným latexu. Išli by ste do toho? :) 
Naopak v kolekcii Tezenisu, ktorý sa sústreďuje na -násťročnú klientelu, prevládajú farby 
a "praktickejšie" strihy, haha. Nájdete tu však aj kúsky na každodenné nosenia, od denimových až po
 krátke dievčenské topíky. 
Calzedonia rovnako ako každý rok prináša farebnú kolekciu plaviek rôznych strihov, materiálov a detailov
 (mojimi no.1 sú žlto-biele na fotografii). Novinky takisto nájdete i medzi punčochami a legínami so širokou paletou textúr. 
Ach, tuším som sa predsa len rozpísala. :) Pripojím ešte otázku na Vás- navštevujete obchody týchto
značiek? Aké máte skúsenosti? 

PLUS ďakujem za spomenutie v článku (tu) a uverejnenie mojej fotky v New York Magazine, veľmi ma to 
potešilo a spríjemnilo nedeľný večer, kedy som to našla. :)

3 comments:

  1. úplne že NAJ!!! :) chcem úúúúplne všetkooooo!!!

    http://camomille-sign.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. zbožnujem tezenis :))

    ReplyDelete