HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, September 11, 2012

Bratislava Fashion Weekend/Friday



Okrem prehliadky Libora Komosného a Veroniky Kostkovej som v piatok mala možnosť vidieť i prehliadky Fendi & Cavalli Bechawear 2013 a Simple Carollinum Concept Store, z ktorej som nahrala i jedno (miestami prepálené :D) video. Prvá spomínaná prehliadka ma nezaujala, no druhú by som si s radosťou pozrela ešte raz. Niektoré stylingy boli možno jednoduchšie, no jednotlivé kúsky doslova famózne.  Veru veru, vedela by som si vybrať. :)
Hoci som sa BFW zúčastnila iba v piatok, musím napísať, že oproti minulému roku sa organizátori posunuli o ďalší level (taký poriadny level) vpred a podobne ako minulý rok držím palce v ďalšom ročníku! :) 
Jediným nedostatkom piatka bolo to, že na prvých dvoch-troch prehliadkach bolo množstvo voľných miest čo ma zároveň aj mrzí, pretože si myslím, že v Bratislave je dostatok módnych nadšencov, ktorí by ocenili potešenie svojho módneho "estetična" touto udalosťou a zo zaplneného stanu by mali lepší pocit i samotní návrhári. Tak snáď nabudúce....  

No a aký bol víkend? Trnavsky jarmočný predsa! 
Pokiaľ chcete vedieť viac, kliknite sem! :)

Pekný deň,
m. .) 

2 comments:

  1. muselo to byt super :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odkedy máš biely design? :O :O :O Smútim za čiernym :(

    ReplyDelete