HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, March 18, 2012

Sunny black and white


Dnes fotky, ktoré sú už asi dva týždne staré, avšak slnečnými lúčmi identické dnešku. :) Aj vy máte takú skvelú náladu? Ďakujem za ne B.! 
Btw, ďakujem za všetky komentáre na margo maturity (formality :D), ako som čakala bola to pohodička, rýchlo mi ušiel deň a nenudila som sa. :) Aj keď, B2 zabiják, kopa ľudí mala z toho zlý pocit. Nechcem mudrovať, ale ak toto čítajú nejakí tretiaci z gymnázií, venujte sa angličtine dostatočne (aj keď ste na prírodovedné typy a jazyky vás nebavia), pretože neviete, čo si naše "ministerstvo školstva" pre vás o rok pripraví... I keď to čo som počula bol "hárdkór". Držte sa! :)  







Taška, bunda, sukňa HM, šatka Marni for HM, kecky Gate, blúzka New Yorker (1 euro, jeees) :) 


Peknú nedeľu,
Maja :) 

5 comments:

  1. blůzka za 1 euro vede! Skvěle jde do té bundy!

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky, sluší Ti to. Hlavně na té první. :)

    ReplyDelete
  3. kedže som tretiačka a idem/ musím z B2 bojím sa strašne :/ a tá blúzka nemá chybu! a ešte za 1 € ?!!

    ReplyDelete
  4. peknéé fotky :) marni šatka sa mi páč na taške, to mi ani nejak nenapadlo :D ..ja som ju plánovala vo vlasoch nosit...
    a ja maturujem o rok, a pre istotu C1 tak to sa teším :D

    ReplyDelete
  5. I advise this quick loans online business to everybody in spite of your financial
    predicament. There's a program for everyone in spite of if there's a fantastic
    credit score historical past or if there are several blemishes.

    instant cash loans will honestly and
    realistically perform with you right up until all possibilities are exhausted
    plus the greatest scenario is obtained for that customer.

    ReplyDelete