HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, October 15, 2011

Hľadali sme zlých chlapcov!

Myslím, že bol pondelok, keď som kamarátovi písala, že Lenka Sršňová bude mať v Cvernovke prehliadku. jeho reakcia bola "ÁNO! A Maja, tam musíme ísť!" Aj sme šli a po roku sme to znova všetko zažili... Skvelé modely, hudba, atmosféra, ľudia, bar, after, pre mňa skvelé všetko.
Lenkina tvorba bola na mojom blogu neraz prezentovaná, preto dúfam, že vám ju už nemusím bližšie predstavovať a môžem prejsť rovno ku štvrtkovému večeru. Kolekcia Bad boys wanted nám okrem zlých chlapcov predstavila aj dámske modely, v ktorých dominovala bavlna, syntetické materiály či hodváb. Apropo, pozrite fotky. 
1 mólo, 31 modelov, slovami nemožno vyjadrené množstvo inšpirácie. 
Keď som sa sem-tam porozhliadla po hosťoch, ich tváre prezrádzali, že si celú show užívali. Samozrejme, nesmela chýbať kapela. Hlavami sme prikyvovali na Billy Barman, o šperky sa postarala Radka Kovačíková, topánky boli z Humanicu.  
Teším sa na ďalšiu Lenkinu prehliadku pretože viem, že si ju znova užijem a  takisto viem, že bude o všetkom, nie o niečom! :) 
PS.: Grafika a scéna!
P.S.1: Ak vás zaujímajú všetky modeli a chcete vidieť pekné kvalitné fotky, kliknite sem.
P.S.2: Ak vás zaujíma, čo o kolekcii prezradila samotná Lenka, kliknite sem
Prvú fotografiu odfotila LeSimple. 
















Pekný večer,
Maja .)

4 comments:

  1. tiež som tam bola a súhlasím, skveléé!! :) pánske aj dámske, super farby, strihy..tiež už sa teším na ďalšiu prehliadku :)

    ReplyDelete
  2. tých zlých chlapcov by som si nechala páčiť, vyzerá to na veľmi peknú kolekciu:)

    ReplyDelete
  3. Ty si kedy fotila???! Ved celu dobu si bola pri mne a nic takeho som u teba nevidel :D :D!!
    Superzena si

    ReplyDelete