HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, June 18, 2011

Streda na hrade


V stredu sa v priestoroch na Bratislavskom hrade v Hradnej vinárni konal tretí ročník podujatia slovensko- taliansky večer v rámci festivalu Dolce vitaj. Nebudem písať obzvlášť dlhý článok, preto aspoň pár viet.
Súčasťou večera bola aj ehm, módna prehliadka rosyGarbo. Tá trvala neuveriteľnú hodinu! Áno, nevydržali sme to tam a museli sme ísť na čerstvý vzduch... Celkovo sa predviedlo 50 modelov, na ktorých sa nám však páčili iba šperky.
Výsledný dojem z celého večera je však viac než pozitívny, a to hlavne vďaka atmosfére vinárne, uvoľneným konverzáciám  na terase, skvelej spoločnosti, novým ľuďom, ktorých som mala možnosť spoznať a samozrejme skvelému vínu a jedlu. :)
P.S.: Videla som naozaj očarujúca pani, ktorej výzor a vyžarovanie si zapamätám snáď dokonca života.... 


Ďakujem za pozvanie a takisto aj Nataly a Alexovi, že mi robili milú spoločnosť. :)
Zajtra ešte napíšem jeden článok a môžte sa tešiť aj na Nataly, pretože mi sem zakázala dať jej fotky. :D 


Časopis Petra Toth.



Vystavené šperky.













Peknú sobotu :)
Maja.

7 comments:

  1. tie šperky sú fakt prekrásne :-))


    Z

    ReplyDelete
  2. Te šperky sú naozaj dokonalé! : )

    ReplyDelete
  3. ahh! ten náhrdelník s kameny je super!;)

    ReplyDelete
  4. Pozerala som fotky..a tiež sa mi modely nepáčili .. hiii vôbec :-O hladala som niečo pekné..našla som! Šperky.. ;-)

    ReplyDelete