HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, June 20, 2011

Don't Stop






Hlavou mi víri priveľa myšlienok na to, aby som ich všetky napísala. Dúfam ale, že sa raz tak stane... 
Tak aspoň: potrebujem niekam vypadnúť. Potrebujem pocítiť umenie!
Prikladám pár fotografií (nie z dneška), kde ma takmer premohla ťarcha kníh nahádzaná v taške. Odolala som.
Na sebe mám sandále z Gate, nohavice a blúzku zo sekáča, kabelku a bundu z HM.

Foto: Nataly Jakubcová
Pekný deň!
Maja .)

17 comments:

  1. Super sú tie sandále. Chcela by som ťa v nich vidieť naživo, takú dlhonohú štýlovú krásku, wow:)

    ReplyDelete
  2. ..a zase som v HM niečo prešvihla..a to parádnu bundu!!

    ReplyDelete
  3. Tie nohavice milujem. Škoda, že mám na takýto typ príliš veľký zadok a stehná. Nuž, genetický základ a rodičov si dieťa nevyberá.
    Vyzeráš perfektne!

    ReplyDelete
  4. krásny outfit, sekne ti to. Tie boty a kabelka sú úžasné :)

    ReplyDelete
  5. wow milujem tu tasku!
    tebe na gumena podrazka drzi na tych topankach ?? mne totiz odpadla asi po 5 minutach chodenia :/

    ReplyDelete
  6. krásna kombinácia, topánky sú úžasne!

    ReplyDelete
  7. Krásna! ;)
    môžem sa spýtať na pohodlnosť topánok? Lebo uvažujem o kúpe :D

    ReplyDelete
  8. Taška a boty jsou super :) moc ti to slušíí :)

    ReplyDelete
  9. ty si prste kraska!
    taška, bunda, nohavice!

    ReplyDelete
  10. Ďakujem! :)

    kristinka: mne drží... zatiaľ :D
    greta: ono, mala som ich zatiaľ len dva razy na sebe a prvýkrát sa mi predný pás troška zarezal do nohy, tak som sa prezula. potom to bolo ok na druhýkrát už :) možno je to indivduálne, neviem...

    ReplyDelete
  11. joj, ja z tej blúzky nemôžem... strašne sa mi páči :)

    ReplyDelete
  12. Pěkná kombinace, sluší ti!

    ReplyDelete
  13. skvelé je to, celé jak to je :)

    ReplyDelete
  14. i love your style!Great blog too!
    am your newest follower.

    http://mestizay.blogspot.com/

    ReplyDelete