HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, April 8, 2011

Včera v Prahe


 Nikina Lilinka .)) (tu)


ABNY, "Crazy pig" a Vell




Véčko. Díky za cestu .)))









Oksana, Teruna a Beáta .)))



Zuz




Veľa ľudí tieto topánky zrejme miluje.(kto nie)





EDIT: Sophie mi poslala nejaké fotky 
U mňa jednoducho bielo- čierna, akože naschvál. .))



Conscious Collection
- v ponuke budú dámske, pánske a detské odevy vyrobené z ekologicky upravených materiálov a materiálov, ktoré sú šetrné k životnému prostrediu ako napríklad ekologická bavlna,
- biela, minimalistický vzhľad v kombinácii s romantickou čipkou, anglickou výšivkou, volánmi či riasením,
- dámske odevy sú inšpirované romantickým štýlom, v ktorom hlavnú úlohu zohrávajú blúzky, tuniky či tričká    s anglickou výšivkou, takisto i šaty, dlhú sukňu, šortky, 
- pánske odevy sa nesú v štýle preppy- biele sako so zapínaním na dva gombíky, košele bez golierov a tričká,
- kolekcia pre deti je plná bielych odevov pre dievčatá i chlapcov (volánové šaty, tielka, sukne a tričká)
- kolekcia bude v predaji od 14. apríla.








Krásny večer!
Maja .)

21 comments:

  1. ja nie! paulína v nich vyzerá ako keby sa korčuľovala :-) ale naozaj pristanú všetkým majiteľkám.

    ja som hlupák,nie moja škola je hlupák, mohla som tam byť s vami.

    ReplyDelete
  2. krásné to máš kočko! ráda jsem tě viděla! a vypadáme, že Teruně chceme sníst sváču :)))

    ReplyDelete
  3. super fotky! A máš úplnou pravdu, černá vede :D
    Moc ráda jsem tě viděla! <3

    ReplyDelete
  4. ta kolekcia vyzera uzasne..a cas straveny v showroome musel byt mega!! skvele!!

    ReplyDelete
  5. Krásna kolekcia! Fotky, na kt. si aj ty, mi tu chýbajú. :(
    http://emmaknowsall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. babô nie tvoja škola ale ty :D
    super fotky!

    ReplyDelete
  7. Tie fotky sú také magické! každá a jedna na nich vyzeráte božsky <3

    ReplyDelete
  8. skvele fotky!!!
    su carovne, cierna biela je klasika takze v pohode :) aj ked farby su v kurze , stale siaham po tmavych veciach .

    ReplyDelete
  9. Krásně napsané, vyfocené,..skvělý přínosný a zajímavý článek!.)

    ReplyDelete
  10. Tá kolekcia je veľmi romantická!

    ReplyDelete
  11. tie korzetové šatičky sa mi veeeeľmi ľubkajúúú!

    ReplyDelete
  12. Moc pěkné, jste krásné!

    ReplyDelete
  13. tie korzetové šatky sú fakt nádherné :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Normálne sa nevládzem pozerať na tak krásnu kolekciu ! Ach.Ale vás tam bolo požehnane.Dúfam že si si užila. :) všetci vyzeráte supr ! :)

    ReplyDelete
  15. Tahle kolekce je opravdu dokonalá!

    ReplyDelete