HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, January 24, 2011

Módne trendy jar/leto 2011

„Viem, že sa nemá predbiehať čas, ale chcel by som už víkend,“ vraví mi cestou mestom kamarát. Odtrhnem oči od zeme, zdvihnem obočie a jednoznačne odpoviem: „Leto!“ Pokrúti hlavou. „ Hmm, taký apríl/máj. Teplejšie dni a večery na terase...“
Vonku stále pod nulou a neviem ako vy, ale ja sa už celkom na spomínaný apríl/máj teším (rozumej neviem sa dočkať). Hrubé šály, vrstvy, nápadité kožuchy či teplé kabáty vymením za ... A viete čo? Rozpíšem sa. Subjektívne.

Podmania si ma... 
... nové horúce šťavnaté trendy. 

CVOKY
Oh, be my little rock and roll queen, please! Prepichovať sa bude ešte viac, a to vo veľkej miere (podľa dostupnosti materiálu). Cvoky, bodliny, pyramídky a koženka. Uskromním sa teda. Jednu mám, druhú dorobím a potajomky budem snívať o Burberry Prorsum. Toľko angličtiny v dvoch riadkoch, tak ešte dodám: Let´s rock guys! .)

                                                                     

STOP NUDE!
Milujeme hravosť! Geometria, retro či zvieracia potlač? Najviac sa teším na variantu číslo tri (aspoň jeden kúsok prosím a niečo iné ako modrú blúzku s bielymi holubmi z HM ). Ako tak však premýšľam, retro kúsky som zbadala v tetinej skrini. Požičia? Ako ju poznám, rada daruje. .)
P.S.: Najmä tu platí staré známe, že menej je niekedy viac! Nechceme snáď vyzerať ako klbko "niečoho".


FARBY
Pamätáte si ešte obdobie, kedy "frčala" nemenovaná telenovela, v ktorej hlavná hrdinka dookola nosila sýte farby ako červená, zelená, žltá, modrá,...  v rôznych (nevkusných) kombináciách doplnené (ešte nevkusnejšími) doplnkami a topánkami? A pamätáte si aj to, ako niektoré naše obchody zamorili farebné sukne s hrubými opaskami, topy s výstrihmi po kolená lemované volánmi a toto všetko ste mohli stretnúť napríklad cestou do obchodu s potravinami či do práce? Ja hej a nepreháňam! Teraz mám pocit, respektíve obávam sa, že to niektorí znova neuchopia za ten správny koniec a bude z toho jeden veľký farebný galimatiáš. Ja sa budem držať tých jemne sýtených. Zatiaľ. 
P.S.: Nemenovaný seriál sa volá Rany z lásky (alebo tak nejak). 


NÁJDETE MA V ZÁHRADE
Kvetinové (nie gýčovité) vzory na šatách? Áno, pretože som žena! 


NÁPADITÉ TOPÁNKY
Jedny. Avšak také, ktoré vynosím. Konkrétnu predstava? Zatiaľ nie je....

ŠTÝLOVÉ OKULIARE
Stanú sa mojim doplnkom No.1 v duchu: dolaďte a skryte to, čo je treba! .) 
Mám jedny vysnívané. 

ODFARBENÉ OBOČIE
Crazy. :)


Zostávam verná...
... mojej overenej kvalite.
Umelá koža, ktorá ma nikdy nebude nudiť.
Klasika v podobe čiernej, hnedej, sivej a bielej doplnená vyššie uvedenými bodmi.
Vzdušné materiály.
Prúžky.
Ponožky v sandáloch. Nech to má šťavu.
BIELA FARBA!

Nechcem, nemusím, neprosím...
PLATFORMY alla PRADA
*Príspevok číslo 13 nepotrebuje komentár. Stop. Tašku chcem. Stop.*


+ Všetko veľké a neforemné.

Konštatujem
Neradím. Dokončím si bundu, zaobstarám šaty (hocičo) so zvieracou potlačou, nájdem viac farieb kde sa len bude dať (skrine), oprášim kvetinový vzor, kúpim si vysnívané okuliare a ak sa podarí,  i nejaké dobré topánky. Resumé: ako tak po sebe čítam, na tento polrok mi  postačia tri-štyri nové kúsky. Povedala Maja a išla s Iw sekáčovať. :) 

Čo vy a vaše trendy na jar/leto 2011? Váš absolútny hit? 

Maja .)

32 comments:

  1. u mě budou snad vždycky,nehledě na sezónu,nejoblibenejsi květinový vzory..hlavně na šatech...
    ale barvy moc nemusím.. radši zůstanu u černý/béžový/šedý:)

    ReplyDelete
  2. ou dobre zhrnutie.ta platforma ma pobavila!..
    farby a biela!..plus cipka este tesim s ana vzdusne materialy, vysoke opatky, terasu, lezanie na palzi- staci zelena od alebo ine jazero :)
    ja sa uskromnim staci mi marec :)

    ReplyDelete
  3. můj absolutní hit bude jako minulý, tj. vypasované sukně a teď ještě k tomu přidám ptáčky alá miu miu a vysoký boty <3 nic extra, prostě klasika :)

    ReplyDelete
  4. coookies: dobré overené farby :))
    juleitte: áno áno, čipka! hlavne na bielych šatách :) ach, rozplývam sa.
    bee: milujem vypasované sukne! je to tak ženské... :)

    ReplyDelete
  5. flatformy ala prada su uzasne, cela jeho kolekcia je skvela...myslim si ze tato jar a leto budu svieze ako nikdy ;)

    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. majka zabudla som ze obocie si aspon nemusim odfarbovať :D ale men s askor paci hustejsie apekne upravene, skoda mam pravy opak!!!!

    ReplyDelete
  7. úžasné modely jsi nám sem vybrala <3
    já se tepla nemůžu absolutně už dočkat!! zima mě vskutku ubíjí :'/

    ReplyDelete
  8. aj ja už chcem aspon jar! :) z týchto konkretnych vecí hlavne tie farby, zvieracia potlač a hlavne hlavne kevtinové vzory! :) ach jaj, nemožem sa doškať už. a samozrejme čipka. a heels. :)

    ReplyDelete
  9. tá taška. Tá farba. Skvelosť ! .)

    ReplyDelete
  10. fashion smiley: 100 ľudí, 100 chutí :) z ich kampane sa mi moc moc páči video, je fakt svieže :)miuccia sa pohrala trocha :D
    tina: ďakujem. sme dve :D
    jul: obočko mi na móle prišlo fakt skvelé :) a nie každému to ide. ale súhlasím.
    F.F.Momi: heels musia byť :) teším sa ešte viac na teplo ako píšete komentáre :D

    ReplyDelete
  11. cvoky, cvoky & cvoky!!! na tie sa teším najviac :)

    ReplyDelete
  12. a ako tu pisete tie komentare, tak ja sa tesim na leto uplne najviac :) krásne su biele šaty z novej kolekcie D&G, takze biela. a farby! nech je to veselsie ako teraz. a grilovacky a festivaly! :)

    ReplyDelete
  13. skvelý článok!!! pri tých farbách som si hneď spomenula na Rany z lásky a Monitu ;D.. mne sa náhodou neiktoré tie gíče fakt páčili! ten jahodový náhrdelník chcem ! ;D http://www.google.sk/imgres?imgurl=http://www.telenovely.net/nevysilane/sosmivida/sosmivida122.jpg&imgrefurl=http://www.najtelenovely.estranky.cz/clanky/argentinske-telenovely/fot97.html&usg=__jDyhXGPm-PHQrXQ8JNTsF3lqPrY=&h=501&w=300&sz=39&hl=sk&start=30&zoom=1&tbnid=U97kuuv3wMidWM:&tbnh=126&tbnw=86&ei=Lu09Tbe7O8HMswaA3rTzBg&prev=/images%3Fq%3Drany%2Bz%2Bl%25C3%25A1sky%26um%3D1%26hl%3Dsk%26sa%3DX%26rlz%3D1C1GGGE_enSK368SK387%26biw%3D1280%26bih%3D709%26tbs%3Disch:10,389&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=343&oei=Au09TZ3MAcyG4QaV5PCpCg&esq=2&page=2&ndsp=30&ved=1t:429,r:8,s:30&tx=62&ty=70&biw=1280&bih=709

    inak platformy ja môžem, no predstavujem si skôr niečo na spôsob tých z kolekcie D&G.. aj tie farby mi tam celkovo prídu úžasné! brala by som všetko do posledného kúsku ;D
    http://www.stajl.sk/2011/01/21/slovenska-krasa-zase-vedie-zuzana-gregorova-v-novej-kampani-pre-dg/

    ReplyDelete
  14. ciao :) tak ja sa najviac teším na kvetinové vzory (čo síce nosím aj v zime, tá ma NEOBMEDZÍ! :D), plus zvieraciny, okuliare vysnené už síce mám, ale zaujímalo by ma, aké sú Tvoje vysnené? :)
    plus čipka, biela, ľahkosť, jemnosť, vzdušnosť a hlavne letné prázdniny s mojou láskou, lebo zatiaľ to cez rok riešime na ďiaľku :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Kdybych uměla kombinovat barvy, tak bych byla pořád v barevném! :)

    ReplyDelete
  16. ináč, akurát včera som čítala, o trendoch n jar/leto 2011 a bolo tam skoro niečo úplne iné. To človek aby si riadny research robil.
    Ja by som tie od prady brala:)) aj kabelku samozrejme.
    Teším sa znova, na veľké okuliare, lebo to ja môôôžem! Taktiež na kvety a farby.
    Na druhej strane, už teraz viem, že cvoky v mojom prípade určite nie

    ReplyDelete
  17. dolcezuzka: tvoje sú aké? :P ja by som chcela niečo na štýl pilotiek, ale niečo čo by mi naozaj svedčalo, potom čierne, gucci také predáva, ale tak... :D:D:D fakt zaujímavé tvarom. a ešte nejaké so zvieracou potlačou.
    foly: kde a čo si čítala? ja som nezahrnula všetko, ale šla som podľa toho, čo som najčastejšie videla na mólach. net net :D
    carmabelle: aj ja mám radaplatformy, ale tieto nie... príde mi to niečo na štýl tenisiek, čo sa predávajú tu svk a sú podkuté.

    ReplyDelete
  18. Já se na jaře nejvíc těším na obří brýle, nejradši bych je vůbec nesundavala a taky mě dostaly ty cvoky, rock&roll forever :) moc se mi zamlouvá i kytičkový vzor, ale na mě je to asi až moc něžné :(

    ReplyDelete
  19. tá posledná fotka ma úplne dostala...tie boty sú úžasne!!;)moje trndy na jar ma asi prekvapia;Daale budú farebné!a to až až;))

    ReplyDelete
  20. love the studded jacket!! and the blog!!

    thatgirlkip.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja sa teším na kvietočkový comeback alá D& G :)

    ReplyDelete
  22. no... vsetko fajn az na tie farby, to mi nikdy nevyjde a chodim furt jak nocna mora :D

    ReplyDelete
  23. aj ja som to chcela spraviť :) super!

    ReplyDelete
  24. mám podobné sny :D




    http://mystyleandclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. ja už nejaký čas hladám dlhú sukňu,prípadne takú tú od pása až pod kolená (nosilo sa v 50-tych rokoch:)

    ReplyDelete
  26. foly: pozerala som :) u mňa šlo o subjektívne písanie hlavne. no capri nohavice boli na mólach dosť vidno, to je pravda(aj tu na foto mám), ale tie topánky, wtf :D boli oveľa lepšie, neviem, to by som za trend nepovažovala.. i keď :D bundy áno, topy tiež (ale to neviem či budem nosiť, jedine, že niečo na to ešte). dúfam, že zvonové nohavice sa nevrátia, heh :D to nie, fakt. okuliare áno, dlhé šaty áno (viď foto, čo tu mám) a dlhé sukne, to skôr táto sezóna ako jar/leto podľa mňa. díky za postreh! .))
    anonym: ja mám, prídi a darujem ti :) teda, sú to šaty, ale ľahko prerobíš :D

    ReplyDelete
  27. umiram z te bundicky! JInak ja teda radeji kuzi nez kozenku :-)

    ReplyDelete
  28. Wuáá toto najviac zoznam počuj!
    Pobehám všetky a nájdeme také šmaky ako nikto! :P :)) ale fakt musíme obehnúť všetky :D ja chem hrozne veľa vecí teraz do kelu :D

    ReplyDelete
  29. schválila som viac komentárov, len niektoré sa nezobrazujú.. neviem čo s tým je :-/
    theresa: tú bundičku chceme :)) :D
    iw: áno áno áno! a ideme! btw, pondelok je voľný, sú prázdniny :)

    ReplyDelete
  30. Teraz poviem za seba. Môj najväčší hit sezóny... jednoznačne kvety. na všetkom. dnes som si akurát kúpila kvetinkovú šatku. som ako malé bábo s hračkou :D to je asi všetko. BTW: super článok :-)

    http://zorikep.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. já zůstanu věrná černé a cvočkům na všem, no, ta burberry bunda je parádní"!!!!

    ReplyDelete