HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, January 27, 2011

Hysteria


Mne je teplo! A vám? .))
Momentálne nosím tašku pribalenú k českému Elle. Prečo? Je veľká, čierna, praktická, nepremokavá a pevná. Pre mňa to znamená asi toľko, že si konečne prinesiem nejakú učebnicu. :) Odporúčam!
Plesová sezóna beží v plnom prúde a tento víkend sa chystám aj ja na svoj jediný tohtoročný ples (to číslo je šokujúce- deje sa so mnou niečo?). Teším sa,  že stretnem a zabavím sa s ľuďmi, ktorých som už dlho nevidela. Priznám sa, so šatami som si veľkú hlavu nerobila, tentokrát volím malé čierne a nie, necítim sa vinná kvôli porušeniu spoločenskej etikety.  Mojím prvotným zámerom bolo nahodiť sa do "kvádra". Ale... nič z toho nie je. 
Dnes mi bolo ponúknuté fotografovať na našom školskom plese, za čo pekne ďakujem. Budem sa snažiť nesklamať očakávania a urobiť tie najlepšie fotky! .))
Čo vy a plesy? Máte nejaké za sebou? Bavili ste sa dobre? Chystáte sa ešte niekam? Aké oblečenie volíte?





33 comments:

  1. Ten tvůj kabátek je úžasný,sluší ti to!
    A ta taška vypadá dobře:)

    ReplyDelete
  2. ten dalmatin je skvely!!!a ze by som si kupila to elle nakoniec?? :D

    ReplyDelete
  3. jojo já už mám pár plesů za sebou a ještě se na několik chystám!:) bavííí
    a taky mě baví tvé boty a kožich -krása!

    ReplyDelete
  4. Moc ti to sluší ;)
    Taky se chystám na pár plesů, těším se na ně :)

    ReplyDelete
  5. Milujem tvoje fotky :)
    a áno mám ísť na ples no a samozrejme že vôbec neviem čo na seba
    Gratulujem k foteniu :)

    ReplyDelete
  6. Na jeden ples se chystám zrovna večer a říkám si, proč sakra sedím u počítače, když mám nejvyší čas se začít připravovat!:D

    ReplyDelete
  7. ach, tie topánočky! úplne skvelé! na plesy ani veľmi nechodím, skôr vyhľadávam neformálnejší druh zábavy.)

    ReplyDelete
  8. opäť chválim obidvoch ! a vlasy v culíku ku kožušku sedia ako uliate :)

    ReplyDelete
  9. great coat and I love your boots! :D

    ReplyDelete
  10. ty boty a kožíšek :) nádhera

    ReplyDelete
  11. Bohužel zatím žádný ples na obzoru, ale snad ještě něco letos stihneme....jinak pro mě konkrétně ples vždycky znamená černé (malé nebo větší, to je jedno)...ale už od svého maturitního plesu toužím po dlouhých splývavých lehce růžových nebo béžových šatech...bohužel, nemám na to postavu, ani vlasy :(
    Jinak hezký kabátek, skoro jako ze 101 dalmatinů :D

    ReplyDelete
  12. super článok. ja mám ples zajtra. už ma chytá (spomínaná) histéria. ja som zvolila tiež malé čierne, ale s vintage doplnkami. :-)) dúfam že sa zabavíš. xoxo

    http://zorikep.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Majka tak še hlavne dore zabaf! Ruka hore! :) Ja tento rok plesať asi nejdem :( ale so s sestru som nahovoril nech sa dá do kvádra s motílikom a so zlatými topkami a modrým hadím psaníčkom, tak uvidíme!;)

    ReplyDelete
  14. jej ten kozich a s tema botakam! Zeru.

    ReplyDelete
  15. krásny kabát!! :)
    ja som mala isť na školský ples, ale trapas, zrušil sa a preložil sa až na nabudúci rok :D takže tento rok asi nič.. :/
    http://fashionfairyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. rozprávaš mi z duše!!!
    tú tašku som minule vyhrabala ani neviem odkiaľ a konečne mám v škole učebnice !!! je super !!!!!

    ReplyDelete
  17. ja sa chystám zatiaľ na 2 plesy, ešte presne neviem čo si oblečiem, určite to však budú šaty, najradšej mám čierne a krátke lebo sa dajú super skombinovať vždy s niečím iným :)
    a uži si ples, potom pridaj fotky ;)

    ReplyDelete
  18. Na tej druhej fotke si uplna žena :O! Chcem ťa :D!

    ReplyDelete
  19. v tom "kvádre" by to bolo zaujímavé :) teším sa na fotky...

    ReplyDelete
  20. kraaasne topanocky a ten kozusok ti zavidim :)

    ReplyDelete
  21. Preco vy dvaja nerobite v modelingu? :D

    ReplyDelete
  22. pekné photos, ako obvykle :)
    na ples som sa chystala, ale bohužiaľ mi to najprv prekazilo skúškové mňa aj môjho drahého, no a jednoducho nejako nestíham ísť, čo mi je teda veľmi ľúto, lebo plesy milujem už len kvôli tomu, že môžem byť za absolútnu princeznú :P

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. budeš fotiť na plesE? jéj, tak držím palce, nech sú všetci spokojní.
    Ja som chodila na plesy len v krátkych, kým mám čo ukázať, ukážem:)
    Tento rok na ples nejdem (aj keď mám šaty zo stužkovej). Ale nechce sa m ísť...teda počkaj, bola som už na plese-mamine pomáhať:D

    ReplyDelete
  24. Ďakujem za reakcie! :))

    freshion: kúp kúp:) + obsah je skvelý.
    anonym: ďakujem :)
    luci: teším sa na fotky! :)
    lucie: som rada, že nie som sama :)
    zora: ďakujem :))
    lukáš, ty si jednička! ;))
    F.F.Moni: to mi je ľúto :(
    Veruška: ďakujem, aj ty si uži :) a fotky, neviem neviem (podľa stavu:D), chcela by som ale nejaké.
    alex : písali sme :)) ď!
    zanna: jee :) ja nechcem a adam keď si to prečíta, bude namyslený :) :D heh.
    dolcezuzka: škoda :-/ nabudúce si to vynahradíte dvojnásobne! :P

    ReplyDelete
  25. foly: hej, zo začiatku sa tam zdržím :) jasne jasne, aj ja zatím, teda raz som mala dlhé, ale tak stačí to tam kam idem :D
    daria a ivanka: ďakujem :)

    ReplyDelete
  26. na plesy nechodím, nebaví mě to...

    ReplyDelete