HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, January 26, 2011

Gotta go home


Sú miesta, kde sa cítime najlepšie. Náš domov? Domovy našich priateľov a kamarátov? Škola či práca, v ktorej sú tí, na ktorých vám záleží? Klub plný skvelých ľudí? Vypredaný štadión/koncert/divadlo? Hlučná reštaurácia? Bar, v ktorom si skrz smiech iných nepočujete vlastného slova? Mesto? Lavička s výhľadom na centrum? Auto, ktoré nám dáva pocit slobody? Hory? More? Tichá, opustená lesná cesta ? Kuchyňa? ... Posteľ? Momentálne posteľ. 
Miesta, ktoré ma robia šťastnou.... Ďakujem za ne.


Nostalgia.
Detstvo. Posteľné návlečky s potlačou bábik. Tie, v ktorých som kedysi ako malá zaspávala a snívala. Snívala o tom, že až jedného dňa vyrastiem, bude zo mňa... Viete čo? Nechajme to. Teraz v nich zaspáva a sníva ona. Moja sis. Lucka.
  




Kde sa najlepšie cítite vy? Bez akých miest si neviete predstaviť svoje každodenné bytie?
Photos by me.
Maja .)

14 comments:

  1. Majka také isté posteľné obliečky mám aj ja. :)

    ReplyDelete
  2. krásné...miluji byt mých rodičů a nejlepší je skříň mé mamky, kterou když otevřu tak krásně voní...

    ReplyDelete
  3. najlepšie sa cítim v priatelovom náručí :)

    ReplyDelete
  4. Nejlépe se momentálně cítím asi na koleji, ta svoboda... Svým způsobem mám taky ráda vlaky, poklidné kavárny, restaurace, ve kterých se nekouří a jsou tam oddělené boxy, lesní cesty, lavičku v parku, postel, když na ní nemám naházenou kupu oblečení a vlastně kterékoliv místo, když je tam se mnou někdo, koho mám ráda...mimochodem hezký svetřík :)

    ReplyDelete
  5. ja som skôr názoru, že je jedno aké miesto, podstatní su ľudia, ktorí sú tam s nami :)
    ale keby si naozaj mám vybrať, tak moja posteľ s kovovým rámom, voňavá, mäkkučká, najlepšie s mojím priateľom ako bonus :)
    a kuchyňa tiež nestojí za zahodenie, napríklad keď v nej varím a všetko rozvoniava cibuľkou/cesnakom alebo pečiem a vanilkou/ovocím :)))

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. miška :)))
    ďakujem za názory a zamyslenie :)

    ReplyDelete
  7. milujem svoju postel apriatelovu, neviem si predstavit bez mojho domova kde mam vsetko po ruke ale neviem si to rpedstavit ani bez inych miest no aj ked su neni az tak dolezite.
    vana milujem ten relax a zahrada!.hej vana ani tak nie ako zahrada milujem leto ked sa valam po trave a je mi vsetko fuc lebo je leto.

    ReplyDelete
  8. Ako povedala Zuzka, najdolezitejsie je, s kym :) Mne je najlepsie s mojim drahym a je takmer jedno kde...

    ReplyDelete
  9. ten svetřík a košile!
    nejradši jsem doma,když je se mnou moje rodina..jíme,povídame si,dívame se na columba nebo cernobilej film:D
    a pak taky u babicky..vzdycky mi upeče hromadu buchet,ja se přejím,musím si lehnout a děda mě škrabe na noze jako když sem byla mimino:)

    ReplyDelete
  10. krásný článek .)
    Pro mě momentálně taky postel:))

    ReplyDelete
  11. tie obliečky mám aj ja :) sú božské *_*

    ReplyDelete
  12. Nejlíp se cítím asi u ná na chalupě :)

    ReplyDelete
  13. Tie fotky sú božské! Samozrejme že doma v postielke :)

    ReplyDelete