HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, December 18, 2010

Born to be wild

Dnes sa konalo druhé stretnutie blogerov, ktoré sme organizovali spolu s Iw. Spoznávali sa, smiali a klebetili sme vo Fashion Café. Len pre informáciu, na fotografiách môžete vidieť mňa, Iw, Alexa, Dariu, Paulínu, Zuzku, Patrika a Timeu. 
Neskôr sa menšia skupinka presunula do na burzu do Bateliéru. Nám to však nestačilo. Obzreli sme si showroom Lenky Sršňovej a skončili v Cvernovke. Aspoň naoko. 
Všetkým, ktorí sa zúčastnili ďakujem  za tento skvelý deň a teším sa na ďalší! .)











V bateliéri.






V ateliéri Lenky Sršňovej.


Maja .)

24 comments:

  1. ale dost sa vas stretlo...dufam ze aj ja sa raz niecoho podobneho zucastim!! muselo to byt super!!

    ReplyDelete
  2. jéééj, tak to ste mali pekný deň :)

    ReplyDelete
  3. awesome pic.
    www.uthority.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. No krásne! Je mi ľúto, že som nemohla doraziť.. snáď nabudúce. Vyzeralo to na skvelý deň.

    ReplyDelete
  5. tu ti to fakt sekne majka :) asi najviac aj s tou slečnou blondínkou s výrazným rúžom :)

    ReplyDelete
  6. hrozne se mi libi fotka,kde čte iw něco na ty skleničce:D
    a všem vám to kolektivně hrozně sluší.. kdybych vás potkala na ulici,nevěděla bych kam se dřív dívat.)

    ReplyDelete
  7. tie posledné lampy sa mi strašne páčia..

    ReplyDelete
  8. Ja ďakujem za pozvanie, boli ste SUPER!!! :)
    Dúfam, že stretko zopakujeme.

    ReplyDelete
  9. skvělý! Srazy jsou podle mě jednou z nejlepších věcí, kterou blogování přináší... A vypadá to, že jste si to užili ;)

    ReplyDelete
  10. prvú foto z bateliéra som robil jaaa :P a je možné, že aj niektoré iné (my vieme prečo :D)... ďakujem ešte raz za pozvanie a za super deň ;)

    a v cvernovke to potom ako vyzeralo? my bolo ľúto, že som sa už tam nedostal...

    ReplyDelete
  11. Ja som sa mala vykaslat na koncert Tomasa Hafnera a radsej prist.Bol to prepadak roka!:D

    ReplyDelete
  12. nice :) fakt pekný článok toto :D

    ReplyDelete
  13. Musela som preskumat tu flasu :D ci neni pop zaruke! inac moje fotky vysli na nic.Ale skusim ich dat nejak dohromady :)

    ReplyDelete
  14. pěkné fotky...líbí se mi ty lampy na konci..:)

    ReplyDelete
  15. Bolo super :) Veľmi pekne ďakujem za pozvanie, môžem ukradnúť pár fotiek??

    ReplyDelete
  16. Ďakujeme .)))

    patrik: prvú a s tým chlapcom si fotil ty .)teda čo mám tu.
    roberta: tak nabudúce :) :D
    Eva: škoda :(
    crazy pig: môžem len a len súhlasiť :)
    cookies with milk: Iw lúštila dátum spotreby.. :D to je vtipná historka docela :D

    ReplyDelete
  17. a mňa môže doma aj roztrhnúť, keď vidím tieto fokty!!!:)
    Ale fešáci, fešandy ste všetci:)) To ako ste sa dostali do ateliéru Lenky Sršňovej? Známosti?:))

    ReplyDelete
  18. oh práve ľutujem, mala som hodiť školu bokom!

    ReplyDelete
  19. joooj, mi je tak luto ze som nemohla :/...ale dufam ze nabuduce budu dobre cesty, budem mat v skole volnejsie a bude parada!!
    je super ze ste sa fajn zabavili, to vselico farebne, teda asi ta burza to je batelier?...hm to vyzera fajn!...

    ReplyDelete
  20. je milé vidiet vás usmievať sa (keďže na blogoch ste väčšinou vážni)... pekné fotky :)
    http://fashioncream.blogspot.com/

    ReplyDelete