HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, November 27, 2010

Pred a po Lenka Sršňová

Pár fotografií pri "stene" pred prehliadkou (prišli sme skôr, preto najprv ľudoprázdno), niečo z prehliadky  a po nej. Dnes alebo zajtra sa chystám na podrobnejší report, tak ak budete mať chuť, pozrite si. Napíšem len, že to bola jedna z najlepších akcií na akých som kedy bola! Okrem prehliadky som mala možnosť spoznať ďalších nových ľudí (na fotografiách nie sú), za čo im veľmi pekne ďakujem! .)))
A ja? Zázrak! Prvýkrát som nemala na fashion akcii podpätky a mini kabelku, keďže som so sebou vláčila veci potrebné na to, aby som prežila dva dni. Doma ma vidia už málokedy. Just kidding. .)) Chcela som pôsobiť svojsky, čo sa mi vraj aj podarilo. Nedám dopustiť na moje teplé pohodlné čierne army topánky a spol. 
Pekný víkend!



Vzala som so sebou mojich kamarátov, boli takisto spokojní ako ja, čo ma veľmi teší! Okrem toho som večer prekecala s Dáriou a jej známymi, Iw, Marikou, atď... Teším sa o polroka! .))


Iw a jej topánky....
 Veľmi sa mi páčia práve tieto!!! a túžila som po podobných tak dúfam, že aj mne sa podarí taký skvelý úlovok ako Iw. Sú skvelé! .)



Pôvodne som chcela nahodiť aj ja kožušinku a červený rúž, ale nakoniec som si to premyslela a dobre som spravila, aspoň sme sa nepodobali. :) 


Zelená.







Iw všetkých zabávala. :))) 





Maja .)

20 comments:

  1. vidim ze ste sa bavili!! skvele!

    ReplyDelete
  2. Mne by teda newadilo darling kebyz sa podobame :) aj tak sme kazda ina :) btw hej aj tamtie su superske!

    ReplyDelete
  3. hej hej. bavili :)

    iw, nie že vadilo, ale bola by to dobrá sranda :D chcela som si dať tento : http://4.bp.blogspot.com/_913GAW4I7es/TLSCkZgALWI/AAAAAAAAC5E/FwOEdLeRIl4/s576/K%C3%B3pia%20%E2%80%93%202.JPG. ale ty si úžasná ako vždy! :)) oni vlastne splnili tú vlnu, hneď aio sa na nich videla tú kožušinku, dostali ma a že musím ich mať... a potom tvoje. wrr :) :D

    ReplyDelete
  4. tentokrat si tam oblecena naozaj najlepsie, Maji :)

    ReplyDelete
  5. paci sa mi tvja teska, nechty...pekemile!..

    ReplyDelete
  6. Krásne sačko, topánky, opasok.. a vobec všetko, Maji! Casual sophistication. Už sa teším na report.. Lenku Sršňovú a jej tvorbu totiž vobec nepoznám.

    ReplyDelete
  7. a kamoske som hovorila, to je ta slavna slovenska blogerka :) :D

    ReplyDelete
  8. Jezis ja zavidim tvoju lokalitu, odtialto je vsetko daleko. S Iw ste vyzerali super a nesmiem zabudnut na tvojho kamarata, povedz mu, ze je proste..ako to povedat...atraktivny :D

    ReplyDelete
  9. Aano ano bolo uplne super.. :) A tesim sa ze pridas fotky, lebo tiez k tomu napisem svoj nazoar a odkazem na tvoj blog ku fotkam lebo tie moje stoja.. no zanic :) aj som chcela ..ale kamaratka sa ponahlala domov a pred prehliadkou som nechcela rusit ;)

    ReplyDelete
  10. Inak kludne mi potom mozes odpisovat na svojom blogu, lebo ja vzdy zakliknem aby mi chodili e maily ked dam nejaky komentar :)

    A sak skoda, ale ved hadam nabuduce.. :) chystas sa teraz na nejaku prehlaidku najblizsie?

    ReplyDelete
  11. okis, sorry za spam :) :D

    kedy bude najbližšia, nevieš? :) hneď by som šla :D

    ReplyDelete
  12. Neviem praveze teraz o nicom preto sa pytam.. ok tak ked o niecom budem vediet dam echo.. :) a dufam, ze ty na mna tiez nezabudnes.. a teraz uz sup sup pridat fotky :)

    ReplyDelete
  13. viem, že bude hanečka, ale to je na pozvánky, tak nič.. :) :D okis, myslíme na seba, deal. :)

    a jasne, fotky, dám to ale až zajtra, lebo čakám na mail od lenky :D

    ReplyDelete
  14. Maja tak myslis ze nas nepozve? :) Musime sa tam predrat ! :)

    A btw ja tiez cakam na e mail od lenky

    ReplyDelete
  15. nuž, možno :D určite nie. :)

    kedy si písala? ja som to poslala len pred chvíľou, mohla by som si nabudúce švihnúť :D inak na fb som s ňou písala, veľmi milá :) robíš rozhovor?

    ReplyDelete
  16. Nie zatial nie,len som chcela vediet, ze ci sa bude kolekcia dat niekde kupiat a ake materialy boli najcastejsie pouzite a taaak.. ale zatial mi neodpisala a pisala som jej to na fb a myslim, ze vcera .. :) Preco mas taky negativny pristup? treba verit na zazrak.. :) btw stala si sa mojou stou followerkou takze mas u mma drink ;)

    ReplyDelete
  17. jasne ;))
    nemám negatívny prístup, bolo by to fajn :) ale neberiem tieto veci príliš vážne, som realista, fakt treba byť ako ja a potom ťa poteší všetko :D chápeš ma dúfam .)))
    uuu, to som rada .) videla som, že som stá, som si počkala, rada som okrúhla :P :D pijem mojito :D alebo vodu :D vyber si.

    ReplyDelete
  18. polovacka na yettiho bola skvela! :)
    bolo to ale necakane rozhodnutie ze tam pojdem a nemala som fotak, co velmi lutujem :(((
    nadherny outfit!
    aj dievcina v kozusteku aj ty :)

    ReplyDelete