HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, November 2, 2010

New room

Gabriel Chanel, Karl Lagerfeld, Christian Louboution, Alexander McQueen, Anna Wintour, Claudia Shiffer, Eva Herzigová, Noah Mills, Noami Campbell či Jano Kimák, Boris Hanečka alebo Lukáš Kimlička a iní sa rozhodli, že sa nasťahujú do mojej izby. Nesťažujem si, zatiaľ sa nám spolu býva dobre. Ak by však neposlúchali, stačí vziať nožnice a sú preč. .)) 
Ako to? Moja nová tapeta alla Maja in Wonderland. Potrebujem okolo seba módu, v jednom kuse! Preto som sa rozhodla oblepiť celú jednu stenu osobnosťami, kampaňami, editoriálmi,... módneho neba. "Makala" som na nej celý a s radosťou vám postupom času toho ukážem viac. :)
Maja .))

8 comments:

  1. obdivovala som to už na FB...riadne makačka to musela byť, ale výsledok stojí za to:)

    ReplyDelete
  2. krasna ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. skvelý nápad, teším sa, keď ukážeš viac... a na fotkách ti to neskutočne sluší! :)

    ReplyDelete
  4. rozkošná ^^
    http://de-generace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wow krásný,sama bych na to asi neměla odvahu,ale k tobě mi to nějak sedí :)

    ReplyDelete
  6. Thanκs for making me соnsciοus of this, it's very interesting indeed.

    Look at my web-site autopulley.info

    ReplyDelete