HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, November 29, 2010

"Homeless edition "

Menšie pondelňajšie potešenie týždňa pre každé ženské oko. 
Môjho kamaráta Adama Vám snáď predstavovať nemusím. Je všade, presne ako ja. :D 
Prihlásila som sa na Facebook a ako prvé sa mi zjavili fotografie, z ktorých jednu som vybrala aj sem. Padla mi sánka a on to vie. Na určitých typoch mužov sa mi homeless štýl veľmi páči (páči je slabé slovo...). On si to vyriešil po svojom: športovo elegantná košeľa a kabát podčiarkujú jeho vlastnú osobnosť. Jeho charizma sa nikdy nestratí! :)



Viem, že tento image je častokrát zatracovaný a neholduje mu každý z nás. Pýtam sa prečo? .)

Pekný týždeň!
Maja .))

28 comments:

  1. náhodou, takú čiapku a kabát nosím tiež :) kapsáče ee... som zaťažený na skinny jeans

    ReplyDelete
  2. patrik: u neho ma tie nohavice veľmi prekvapili :)

    ReplyDelete
  3. Pravdu povediac toto mi ako homeless style vobec nepride...ma to styl a lezernu eleganciu a dokonca aj tie kapsace mi tam (pre zmenu od skinny jeans)sedia...chvalim kamarata :-))

    ReplyDelete
  4. hehe bez te igelitky by to bylo spis jako nejaky halyvuudsky herec na ceste na nakup, skvela kombinace :)

    ReplyDelete
  5. mrte to vyzerá ... a zatracovaný je asi preto, že keď niekto nemá také to TO tak v tom fakt môže bezdomovca pripomínať ... čo ale nie je tento prípad :)

    ReplyDelete
  6. to kaja: díky za názor, ale držím sa toho preto, lebo mi to pripomína plus adam si to sám tak nazval, čo rešpektujem a súhlasím :)

    díky ostatným, on si to prečíta :)

    ReplyDelete
  7. Mně se tenhle styl líbí ale ještě mi to přijde málo "homeless" mám ráda takové neupravené upravené kluky a jsem ráda že jednoho mám pro sebe protože na kluka ve skinny jeans s hnědou aktovkou bych asi koukat nechtěla :-)

    ReplyDelete
  8. btw, aj mne to pripomína toho herca .))

    ReplyDelete
  9. to je náhodou úplne skvelý štýl ! a tá fotka vyzerá vážne ako odfotená v hollywoode :)

    ReplyDelete
  10. nejdřív jsem si myslela, že je to nějaký herec...ale nevím teď koho mi připomíná. a tenhle styl se mi HODNĚ líbí... Adamovi to sluší

    ReplyDelete
  11. SUper styl a véélmi umělecká fotka:-) pěkné;-)

    ReplyDelete
  12. vyzera trochu ako dylan z beverly hills

    ReplyDelete
  13. Tiez mi to nepride homeless, mozno ta igelitka :D Ale looks good :)

    ReplyDelete
  14. no toto luxus teda :)nat

    ReplyDelete
  15. Fúúúúúúúha, no.....dobrý dobrý:) Pozdrav ho:)

    ReplyDelete
  16. veelmi dobre,je to prijemna zmena ked sa na nas z kazdej strany valia skinny jeans:)

    ReplyDelete
  17. tvojmu kamarátovi to náhodou moc sekne :)

    ReplyDelete
  18. co sa tyka jeho stylu, u mna dobre :)

    ReplyDelete
  19. úúú sexos.. :) nevadil by mi taky "bezdak" doma..:)

    ReplyDelete
  20. Takových kdyby chodilo po našich ulicích víc :))

    ReplyDelete
  21. díky moc za adama :)) aj mne sa páči, preto som si ho sem dala... :)

    ReplyDelete
  22. Chlapec musí být děvčicama obletován :D a není divu. Že zdravím :P

    ReplyDelete