HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, August 21, 2010

Na večer

Už ako zdravá pridávam svoj ďalší outfit post. Konečne, vravím si. :)

1. Fotky sme robili už po západe slnka, avšak niektoré majú zvláštnu atmosféru. Otočená chrbtom svetlu, niečo mi uniká....
2. Myslím, že u mňa ste ešte ponožky v sandáloch nevideli, takže mám premiéru. :) Farebne som ich skombinovala so šortkami. Zvolila som si dlhšie ponožky, ktoré som jemne zrolovala.
3. Na večer nie je nič lepšie ako sveter. U mňa samozrejme platí: dlhý, voľný a pohodlný. ( Len mi je ľúto, že fotografie skreslili jeho farbu, čo už... )


Fotka so zvláštnou atmosférou po prvé.




Fotka so zvláštnou atmosférou po druhé.



Le Plee ;)

15 comments:

  1. libi se mi, jak ty fotky i outfit pusobi tak nejak bohemsky:)

    ReplyDelete
  2. WAW!
    Tak teraz si mi úplne dych vyrazila!
    To čo máš na sebe je NÁDHERNÉ!!!!!

    ReplyDelete
  3. Krásné boty, ty ponožky to skvěle doplňují!

    ReplyDelete
  4. Ponožky + sandále - videla som už aj pár nevydaených kombinácii, ale táto Tvoja voľba vyzerá naozaj chic! A navyše s ostatnými kúskami pekne zladené:)

    ReplyDelete
  5. krasa! ten sveter aj ponozky super :)

    ReplyDelete
  6. tie ponožky u mňa vedú:)ja som si už kúpila jedni ale vyzerá to debilne na mne a zväčšuje mi to nohu

    ReplyDelete
  7. Líbí moc. Jen jsem strašnej úchyl na kabelky a chtěla bych vidět tu tvoji :D

    ReplyDelete
  8. šortky a boty jsou nádherné!
    ponožky do botek jsou perfektní, pěkně jsi celí outfit vymyslela !:)

    ReplyDelete
  9. super fotky! už mi tvoje uťfíkové články chýbali... :))

    ReplyDelete
  10. Vies co? milujem tvoju hrivu :D

    ReplyDelete
  11. Velký palec nahoru, nemám co bych dodal!

    ReplyDelete
  12. Vůbec první ponožky v sandálech, které mě nadchly. Skvěle:)

    ReplyDelete