HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, April 1, 2010

Le Plee is talking....

Marec je tu a spolu s ním i nové zážitky, úspechy či starosti- bohužiaľ. Ale o tom písať teraz nechcem. V mojom prvom úvodníku sa rozpíšem o sebe alias Le Plee. Tak teda pekne od začiatku.

Le Plee is starting...
Na začiatku boli dve študentky, nazvime ich Maja a Dominika, so záľubou v móde a myšlienkou tvoriť. Možno skôr vytvoriť. Vytvoriť niečo, v čom by sa odzrkadľovali ich osobnosti. A tak sa v jednej cukrárni pri veterníku zrodilo Le Plee ( tu upresním, že názov nemá nič spoločné s francúzštinou čiže si dovoľujem použiť označenie v strednom rode), ktoré nepredstavuje len módu ako takú, životný štýl či mesto. Zahŕňa všetko to, s čím sa stretávame v reálnom živote. Práve preto tu nebudete čítať len o vkusných vecičkách a módnych trendoch, ale aj o tom, čo sa deje okolo každého z nás. Avšak podotýkam, Le Plee nie je len pre ženy. Vo vlastnom záujme chcem na svoj blog prilákať i opačné pohlavie. Zaujíma ma vaša kritika, vnímanie nás- nežnejšieho pohlavia a fashion.
Pustili sme sa do toho. Napadali nás rôzne námety, rubriky, dizajn blogu. Bolo to približne v máji minulého roka, ale nič sa nedialo. "Nemáme čas" , oficiálne stanovisko k problému. Koniec koncov, na blog sa zabudlo a žilo sa ďalej. To všetko, o čom sme chceli písať sa znova len preberalo v škole cez prestávky. Odvtedy uplynul takmer rok, keď ma napadlo: " Prečo to zahodiť? Prečo to neskúsiť ešte raz? " Tak sa aj stalo. Dominika odo mňa obdržala na nástenke facebooku odkaz, v ktorom stálo aby sa ozvala. Viete, to dievča stále cestuje a je ťažké ju zastihnúť, najmä cez prázdniny:) Opäť sme prostredníctvom elektronických správ všetko prebrali.

Something has changed....
Z dvoch sa stala jedna. Avšak stále Le Plee a to je hlavné. Teraz čakám od Sykesky- Dominiky splnenie sľubu. Musí ma čítať (úsmev) a kritizovať. Na to sa teším a za to som jej aj vďačná. Takisto ďakujem Hanke, vďaka ktorej sa na stránke mihne zlatá farba. To dievča si ju sem doslova pretlačilo (úsmev číslo dva). Na začiatok by to mohlo byť aj všetko, patrilo by sa už končiť.
Síce, ešte jedna vec. Prajem vám v tomto mesiaci veľa nových kúskov do šatníka a šťastia ako v osobnom, tak aj v pracovnom živote :)

Vaša Le Plee

1 comment:

  1. Fíha, náhodou sa mi preklikol tvoj úplne prvý post a tak som si ho prečítala. A musím uznať, naozaj sa mi páči ako píšeš, aj ako si tento blog začala "tvorit".. :) prajem ti vela stastia tvoj blog patri medzi moje najoblubenejsie ;)

    ReplyDelete