HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, April 8, 2010

Gloves

Ocino prišiel z práce a podal mi niečo do ruky. Sprv som nevedela, čo to je. Balíček som rozbalila, pozrela sa a potešila. Rukavice. Fajn, hovorím si. Aspoň ma cez zimu zahrejú. "Zahriali" ako zahriali. Skôr len taká imidžová záležitosť. Avšak, veľmi som si ich obľúbila. Bolo to po druhýkrát, čo mi oco sám od seba priniesol nejakú vec. Tou prvou boli okuliare, ktoré som mimochodom zlomila pri páde z korčúľ. Okrem nich som si zlomila i ruku. Úsmevné, ale je to za mnou. :)

Zima je už fuč a mňa chytila nostalgia. Spolu so sestrou sme nafotili pár fotiek v pomerne uvoľnenej a jednoduchej farebnej kombinácii čierna vs. horčicová (?). Stalo sa tak ešte predtým, ako som začala písať blog, ale rozhodla som sa, že sem z toho dopoludnia štyri fotky priložím. So, here u are.




Top, ktorý dokáže poslúžiť i ako sukňa " zašmakoval" mojím spolužiakom. HM sa nezaprie. :)

Detail.

Le Plee ;-)

2 comments:

  1. paci sa mi ako si to cele skombinovala.Ta sukna/saty/tricko? je skvela.Taketo rukavice moc nemusim,ale tebe svedcia

    ReplyDelete
  2. je to taky dlhsi top.... z HM, dakujem :)velmi som si ich oblubila...

    ReplyDelete